Det mener andre - om mig.

"Jens Frederik forstår at tænke en tanke til ende, uden illoyal gengivelse af modpartens synspunkter. ... Det er der ikke mange, der kan gøre ham efter." - Mikael Bonde Nielsen, cand. scient. pol.

"Han er ikke alene ualmindeligt godt begavet, han er også mere end almindeligt god til at videreformidle sin opfattelse af verden omkring sig, og – ikke mindst – anekdoter fra sit liv som jurist." - Annie Vinther Sanz, direktør, Ayn Rand Institute Europe.

"Som fagfælle indenfor juraen er det hidtil ikke lykkedes mig at finde noget at sætte en finger på rent juridisk ..." - Anders Stoltenberg, advokat

"Jens Frederik Hansen kan sin historie og han er som altid fornuftens stemme" - Lars Christensen, økonomisk kommentator på Børsen

"Der går tretten på dusinet af blogs efter opskriften "jeg synes altså...og dem der ikke synes det, er dumme". Der går ikke mange på JFHs dusin." - Otto Brøns-Petersen, analysechef, Cepos.

"... læs Jens Frederik Hansens glimrende indlæg på hans lige så glimrende blog." - Niels Westy på www.Punditokraterne.dk


Dette er citater fra offentlige kilder, men der har også været nogle private mails med ros:


"Og så til din blog - den er yderst velskrevet, tankevækkende (på den gode måde) og samtidig enormt underholdende! Du må endelig sende dine kommende blogs til mig - dem vil jeg se frem til at læse." - Marie, cand. psych.





Etiketter: